关注者

2011年4月23日星期六

有意义の天·~~❤

Today wake up at 6.30a.m.
Yesterday sleep at 2.00a.m. 
Just sleep 4hours in
But i'm so spirtually `><
Arrive the SMT SP1 ~
I wait Nee come &we take pic together lol~
I feel i'm so 自恋 now ~
always take pic~(=.=’‘)

















Snack when the Tuan is talking at front ~XD 



When back we all take a group pic~❤


 Stupid look of me~XD



During back home ~
Have a heavy rain~
until the road can't see liao~
 Then go out with my family to vm watch 《倩女幽魂》
the movie'story is same with the old 1~
just change the character nia~
after that,go to stubuck buy coffee lo~
before going~~


when back~❤



This all is my  lovely JJ's songs~~❤


如果有一天 我回到从前
回到最原始的我
你是否 会觉得我不错
如果有一天 我离你遥远
不能再和你相约
你是否会发觉 我已经说再见


当你的眼睛 眯着笑
当你喝可乐 当你吵
我想对你好 你从来不知道
想你 想你 也能成为嗜好
当你说今天的烦恼
当你说夜深 你睡不着
我想对你说 却害怕都说错
好喜欢你 知不知道
如果有一天 梦想都实现
回忆都成了永远
你是否还会 记得今天
如果有一天 我们都发觉
原来什么都可以
我们是否还会 停留在这里



也许空虚 让我想得太多
也许该回到被窝
梦里会相遇 就毫不犹豫
大声的说我要说
啦 ~ ~ ~ 啦 ~ ~ ~
我想对你说 却害怕都说错
好喜欢你 知不知道








一个人 眺望碧海和蓝天
在心里面 那抹灰就淡一些
海豚从眼前飞越
我看见了最阳光的笑脸
好时光都该被宝贝 因为有限


我学着不去担心得太远
不计划太多反而能勇敢冒险
丰富的过每一天快乐的看每一天



Wooh~第一次遇见阴天遮住你侧脸
有什么故事好想了解
我感觉我懂你的特别



你的心有一道墙 但我发现一扇窗
偶尔透出一丝暖暖的微光
就算你有一道墙 我的爱会攀上窗台盛放
打开窗你会看到悲伤融化



你会闻到幸福晴朗的芬芳





没有评论:

发表评论